Spring-mee-op-de-kar-naar-Mali.reismee.nl

Citatenblog

Even een kort citatenblog, met inside jokes, om aan te tonen hoeveel lol de 3 musketiers hier hebben.

Alicia tegen Kathelijne: ' Doe maar gewoon effe normaal! '

Marie over Alicia: ' Ik drink alleen. '

Kathelijne: ' Daar moeten we ene op drinken. '

Marie & Gi (niet samen): ' Het ziet hier zwart vant volk. '

Zuster Suzy: 'Ge moet oppassen, want de zon hier is niet hetzelfde als bij ons.'
Kathelijne (sarcastisch): ' Hoe? Zijn er dan 2 zonnen?'

Alicia: ' Doeme, hij is terug naar binnen. '

Kathelijne: ' Er zijn 2 dingen die ge toch zowiezo krijgt als ge naar Afrika komt. Diarree en muggenbeten!'

Mamadou: ' Les Maliniens collent comme les mouches, mais ils ne piquent pas comme les moustiques. '

Alicia (licht panikerend): ' Hoor ik nu een kip? .... OP DE BUS? '

Zuster Suzy tegen Marie: ' Ge doet me denken aan een paasei met die strik op uwe kop. '

Marie: ' Eh, das bevroren. '
Kathelijne: ' Jah, dat kan wel es gebeuren met water, ... '
Alicia: ' ... dat net uit de diepvries komt. '

Alicia: ' Grote geit is op zoek naar babygeit. ' (na het ontroerende tafereel dat moeder en kind elkaar terug vonden)

Kathelijne (iedere keer als er iets niet loopt zoals verwacht): ' C'est l'Afrique!'

Eby over Kathelijne: 'Tu resembles à la princesse de Monaco.'
Eby over Alicia: ' Et toi, tu resembles à la reine d'Angleterre.'

Wie ook de avonturen van Marie en Alicia wil volgen, en toffe foto's wil zien, kan altijd terecht op http://wijnaarmali.blogspot.com/

En voor nog extra foto's van mij, ga je naar

Sanne

Kathelijne, de foto's zijn prachtig! Allemaal zo herkenbaar! Als je kan, trek je dan ook ergens een foto van de tweeling (Lassine&Fousseni) & Alou van Josephine? Dank je wel! Geniet er nog van maar dan ben je duidelijk volop mee bezig!

Mamma

Fijn om ook wat foto's te zien waar je zelf op staat. Zeker die met het kindje in de draagdoek op je rug, ik heb 3x moeten kijken om te zien of je het wel echt was. Bij de 2e foto, was ik zeker. Die lach halen we immers overal uit!
Dikke kus.

Freddy

Hey Kathelijne hoe gaat het daar verder?
Zie dat er terug gezelschap uit Belgie is.
Hoe is het met Pascal en Fako krijgen die nog steeds hun voeding 's morgens en 's avonds, nu Marina er niet meer is zie ik op de foto dat Sympho haar opoffert.
Doe ze daar allen de groeten van Gi, Marina en Freddy.
En geniet verder van uw verblijf.
Wij komen waarschijnlijk terug in September!