Spring-mee-op-de-kar-naar-Mali.reismee.nl

Foto's

Nog even vergeten te vermelden.

Nog meer foto's zijn terug te vinden op

Malinese groetjes!

neefje Jorne

gezien terug sms'en blijkbaar niet lukt :-((

als antwoord op je sms'je; "Ik heb net mijn bucket list nog es gelezen en 3 dingen kunnen aankruisen die ik ondertussen vervuld heb ;-) malinese groetjes ;-)"

het volgende; "En te weten dat dit nog maar het prille begin voor je is, 'kleintje' ;-). Er zullen nog zoveel zaken bij op je lijstje komen en evenzeer aangekruist worden ... you just wait and see, je hebt nog zo'n lange levensreis voor de boeg ...
Met veel plezier lezen we je avonturen van nu en ik kan niet ontkennen dat ik enorm enorm enorm trots op je ben !
Laat zeker weten hoe het met dat ondervoede kereltje gaat bij je volgende bericht. Kan niet ontkennen dat ik tranen in de ogen kreeg van dat stukje van je verhaal ... *dikke dikke knuffel* en tot rap ... maar ook weer niet te rap, er is daar nog genoeg te doen ;-) Xxxxx"

en voor diegenen die niet naar de albums kunnen via bovenstaande link ... denk dat men nichtje een klein foutje maakt in welke link ze voor ons kan copieren ... ga naar hier en je kan de 4 reeds bestaande albums bekijken => https://picasaweb.google.com/116327553970815516332

Mamma

Ik wist dat een IT-er in de familie vroeg of laat zijn nut zou bewijzen :-))
Grazie mille, Jorne! Dikke kus van tante Hilde (die intussen al een hoop grijs haar extra gekregen had)

Jorne

eindelijk hebben ze een nut voor me gevonden ;-)

Tante Karin

Geniet van de laatste weken Kathelijne! Ik voel me altijd een beetje op reis als ik jouw blog bekijk, en nu, met dank aan Jorne, ook de foto's!
dikke kus van ons 4 en tot gauwX
Tante Karin